9 Mayıs 2008 Cuma

Beyaz Çikolata Soslu Bisküvili Puding


Bugün eşimin canı puding çekmiş, ben de resimdeki pudingi yaptım. Yemeden önce gitti geldi dolabı açıp baktı.
Görüntü süper, tadı da süper.
Puding 8 kişilik çıktı. Her bir puding 4 kişilik ne de olsa.
Malzemeler:
1 lt süt
1 paket Dr Oetker çikolata parçalı kakaolu puding
1 paket Dr Oetker beyaz çikolatalı sos
16 adet petit beurre (pöti bör) bisküvi

Yapılışı:
Tercihen sekiz adet şeffaf kase alınır. Her birinin dibine birer bisküvi ufalanır.
Kakaolu puding 500 ml süt ile pişirilip kaselere bölüştürülür. Hafif kabuk tutunca her kaseye birer bisküvi şekline göre parçalanarak dizilir. Beyaz çikolatalı sos da 500 ml süt ile pişirilir. Kaselere paylaştırılır. İstenilen şekilde süslenir.
Ben üzerlerine kakao serptim. Evde migrosun minik çikolatalı gofreti vardı. Her bir kaseye ondan batırdım. Birer yaprak nane ve birer tane kiraz ile süslemeyi tamamladım. Yapacaklara şimdiden afiyet olsun.

3 yorum:

  1. nefis görunuyor canım ellerine sağlık. iyi pazarlar sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. müthiş bir görüntü ellerine saglık canım anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler, size de iyi pazarlar ve anneler gününz kutlu olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

En pratik ve ayrıntılı tarifler Sofra Şenliği'nde.
www.sofrasenligi.blogspot.com

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...